Wielki powrót (?)

18:02:00


Jak to się mówi? Wielki powrót? Bądź bardziej z angielska - wielki come back? Cóż, powrót z pewnością. Ale czy wielki? Po ponad dwuletniej przerwie od blogowania z mojej strony nie zostało zbyt wiele. Czytelnicy się wykruszyli, zresztą, nie dziwi mnie to specjalnie. Być może tego postu nie przeczyta nikt. Dlaczego więc wróciłam? Sama nie wiem. Na jak długo? Tego również nie wiem. Jak to powiedział Benjamin Franklin - na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki. Kiedy ostatnio sprawdzałam, ta strona nie była ani jednym, ani drugim.
Po dość długiej przerwie przydałoby się przypomnieć ideę mojego bloga. Chcę tu zamieszczać rzeczy związane z codziennym życiem. Refleksje, opinie o książkach, które czytam, zakupy, gotowanie, podróże, wszystko, na co tylko przyjdzie mi ochota.
Zapraszam wszystkich do obserwowania mojego bloga. Ten post był wprowadzający, kolejne będą już normalnymi wpisami.




Jednocześnie, jak kiedyś, pragnę zaznaczyć, iż wszystkie zdjęcia zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa i nie zgadzam się na wykorzystywanie ponowne wykorzystywani ich przez inne osoby.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. To fajnie że zdecydowałaś się powrócić do blogowania ;) Czekam na I wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że nie musisz już czekać, bo zanim zdążyłaś dodać komentarz, dodałam kolejne 2 posty.
      Ale miło, że z uwagą przeglądasz czyjeś blogi, naprawdę to doceniam :)

      Usuń

Popular Posts